Nightmares in Fairyland

Recueil de contes écrits en 2011 par des élèves de la classe de Seconde Européenne Anglais

ICI ou ci-dessous

Illustration by Anaïs Chastaing

Contents

Fairytale

by Juliette Olivares and Maelle Marquant

Love by post

by Emily Deffayet

The red... riding hood

by Flavien Padeau

The three little pricks

by Sarah Tlili, Virginie Melique and Camille Mathevet Machy

A magic kiss

by Léonore Flipo and Lou Andréa Delarue

Little Black Riding Hood

by Jean Romain Houard

The mad beauty

by Pauline Durand and Mélissa Dangoisse

The princess and the corkscrew tail

by Laure Divanach and Marie Brindisi